Werkwijze en tarieven

Ruimtevol biedt structuur in jouw chaos! Als professional organizer heb ik aandacht voor detail. Mijn werkwijze en tarieven zijn altijd op maat en afhankelijk van het aantal ruimtes, de hoeveelheid spullen en hoeveel je weg doet. Ik wil je graag helpen bij het organiseren en ordenen van de spullen die je wilt houden.

Van keukens tot zolders, ik bied een Ruimtevolle oplossing die past bij jouw lifestyle. Ben je benieuwd wat ik in jouw huis zou kunnen doen? Laat hieronder je naam en nummer achter, dan bel ik je terug.

De eerste stap is altijd het moeilijkste, dus je bent er bijna….

Iris van der Ros
Stel het opruimen niet uit, besteed het uit

Werkwijze Ruimtevol


1.     Gratis intakegesprek en offerte

We beginnen met een afspraak om jouw behoeften en doelen te bespreken, de ruimte te bekijken, waarna ik een inschatting maak van de benodigde tijd. Dat kan ook met beeldbellen als je niet in de buurt woont bijvoorbeeld.

2.     Advies over organizing producten

Niet alle materialen zijn geschikt om mee te organizen, ik deel graag mijn expertise en raad de beste organizing producten aan. Ik kan ze ook voor je bestellen en meenemen als ik bij je aan de slag ga.

3.     Schoonmaken van de ruimte

Tijdens het organizen zal ik natuurlijk eerst een doekje over de planken en door de lades halen voordat ik jouw spullen terug zet of leg, maar voor, het grondige schoonmaakwerk kan je beter een professionele schoonmaker inhuren, dat is ook voordeliger.

4.     Afvoer van spullen

Overtollige spullen neem ik voor je mee. Ik heb een samenwerking met Kringloop West in Amsterdam en ik neem ook alle door ons gevulde vuilniszakken mee zodat het effect direct zichtbaar is en je meteen kan gaan genieten van je opgeruimde huis. Service van de zaak ;)

5.     Op maat gemaakte labels en stickers

De labels en stickers die ik op maat voor je maak, zijn inclusief bij mijn service. Ze komen op de bakken, opbergdozen, planken en lades. Op die manier blijft het duidelijk en georganiseerd voor iedereen.

6.     Feedback, vragen & tips

Als alles klaar is neem ik je graag mee langs alle ruimtes die ik heb georganized. Een soort private tour in je eigen huis. Wel zo handig want zo snap je hoe het systeem werkt en kan je het goed bijhouden. Ik sta altijd open voor feedback en beantwoord vragen, en zal je nog wat laatste tips en tricks geven.

Kosten professional organizer

Iedereen is anders, dat geldt ook voor elk huis waar ik kom. De één wil liever dat ik meerdere keren terugkom, zodat er tussendoor spullen uitgezocht worden. De ander wil het hele huis in één keer rigoureus aanpakken. Daarom lever ik maatwerk, speciaal op jou aangepast. Tijdens het eerste kostenloze gesprek, kijken we samen wat jouw wens is en wat past in jouw agenda.

Mijn uurtarief is 60 euro, exclusief BTW.

Eventuele reis- en parkeerkosten worden apart berekend, net zoals materiaalkosten, opbergbakken en organizers. Een afspraak kan tot 48 uur vantevoren kosteloos worden geannuleerd.

Investeer in je ruimte

Orde in je huis nodig? Neem contact op

Nieuwsgierig geworden hoe ik jouw huis kan omtoveren tot een oase van rust?
Mocht je vragen hebben over mijn werkwijze of tarieven, neem dan gerust contact met mij op. De meeste klanten sturen mij een berichtje, maar bellen mag natuurlijk ook!